Chinese Translation: Crno i belo 《黑与白》

27 May

曲:罗密欧·格里尔 (Romeo Grill)

词、演唱:卡利奥皮·布克莱斯卡 (Kaliopi Bukleska)

 

Crno i belo

《黑与白》

Vo oči sega gledaj me 看着我的双眼,
Ne sum gubitnik ti znaj 你知道我不是失败者。
Ne se predavam do kraj 不到最后一刻,我决不放弃,
Nema ragjanje bez pagjanje 所有的成功,都伴着痛。
   
Otvori duša priznaj mi 敞开心扉,向我承认,
Što sme sega jas i ti 现在你和我,我们怎么样。
Pola moe vo tebe 我的一半在你心中,
A pola tvoe spie vo mene 而你的一半,安详地在我这里入眠。
   
Ajde sega gušni me, do nebo digni me 过来拥抱我吧,高高地举起我!
   
Crno i belo e se 所有的一切,无非是黑与白,
Edna vistina i edna laga 一边是真理,一边是谎言。
Iako zaedno sme 当我们在一起时,
Jas biram srekja, ti biraš taga 我选择幸福,你选择悲伤。
   
Crno i belo e se 所有的一切,无非是黑与白,
Dobro i lošo ništo ne gi deli 没有什么来将好坏分开。
Daj sega nasmevni se 过来,笑一笑吧,
Denot me vodi vo nokji beli 这一天要将你带进白色的夜。
   
Vo oči sega gledaj me 看着我的双眼,
Tamu ti kje najdeš se 你能找到所有的东西。
Ajde predaj se do kraj 快,结束你的一切吧,
Za novo ragjanje, so mene 这样你就可以和我重生。
   
Otvori duša priznaj mi 敞开心扉,向我承认,
Što sme sega, jas i ti 现在你和我,我们怎么样。
Pola moe vo tebe 我的一半在你心中,
A pola tvoe spie vo mene 而你的一半,安详地在我这里入眠。
   
Ajde sega gušni me do nebo digni me 过来拥抱我吧,高高地举起我!
   
Crno i belo e se 所有的一切,无非是黑与白,
Edna vistina i edna laga 一边是真理,一边是谎言。
Iako zaedno sme 当我们在一起时,
Jas biram srekja, ti biraš taga 我选择幸福,你选择悲伤。
   
Crno i belo e se 所有的一切,无非是黑与白,
Dobro i lošo, ništo ne gi deli 没有什么来将好坏分开。
Daj sega nasmevni se 过来,笑一笑吧,
Denot me vodi vo nokji beli 这一天要将你带进白色的夜。
   
Crno i belo e se 所有的一切,无非是黑与白,
Edna vistina i edna laga 一边是真理,一边是谎言。
Iako zaedno sme 当我们在一起时,
Jas biram srekja ti biraš taga 我选择幸福,你选择悲伤。
   
Crno i belo e se 所有的一切,无非是黑与白,
Dobro i lošo, ništo ne gi deli 没有什么来将好坏分开。
Daj sega nasmevni se 过来,笑一笑吧,
Denot me vodi vo nokji beli 这一天要将你带进白色的夜。
   
Crno i belo e se 所有的一切,无非是黑与白。
Leave a Reply

